פותחים עסק עם חנות וירטואלית

הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מסחרר ואיתה גם העולם המסחרי. בעבר, על מנת לקנות משהו כולנו הלכנו פיזית אל החנות ורכשנו מוצרים שונים. עם ההתפתחות וההתקדמות של האינטרנט, נוצרה האופציה של חנות וירטואלית. אכן, היום חברות וחנויות רבות, שיש להן גם סניפים שקיימים ב"עולם האמיתי", מתחזקות במקביל גם חנות וירטואלית תוססת ומצליחה.

אולם, בשנים האחרונות, אנחנו עדים למגמה חדשה לחלוטין - האינטרנט הפך להיות כלי מרכזי עד כדי כך, שאנשים רבים שרוצים להקים עסק חדש, מתחזקים את כולו, ונותנים את השרות כולו - דרך האינטרנט. המשמעות עבור עסק כזה היא שחנות וירטואלית איננה עוד תוסף נחמד עבורו - אלא היא כל מהותו. בעצם כל המכירות של אותו עסק מתנהלות דרך חנות וירטואלית, ולכן אם גם אתם חושבים לפתוח בעצמכם עסק שיתנהל אך ורק דרך האינטרנט, חשוב לשמור על כמה כללים.

כך תנהלו חנות וירטואלית מוצלחת
ראשית, הדבר הראשון והכי חשוב הוא הבטיחות בחוויית הקניה - רוב הרכישות שעושים כיום דרך חנות וירטואלי הן באמצעות כרטיס אשראי. יש גם אפשרות לרכישה דרך צ'ק או מזומן, אולם אם אנחנו מסתכלים על הדרך המקובלת, המהירה והיעילה ביותר - הרי שמדובר על רכישה דרך כרטיסי אשראי. הלקוח שנכנס אל חנות וירטואלית שלכם, ונותן את פרטי כרטיס האשראי שלו, מצפה כמובן לחוויה בטוחה לחלוטין של קניה - המשמעות היא שפרטי כרטיס האשראי יישארו מאובטחים לחלוטין במהלך הקניה עצמה, ומיד לאחר שתהליך הקניה עצמו הסתיים - הפרטים ימחקו. ניתן ורצוי אף לשתף פעולה עם מנגנונים חיצוניים ומכורים כמו PayPal, ואז כל תהליך הרכישה בכלל מתבצע דרכם. בכל מקרה, אם אתם מנהלים חנות וירטואלית, אתם מחויבים גם לפרט בפני המשתמש את מדיניות הפרטיות שלכם, ובכך להגביר את האמינות שלכם.

יוצרים חנות וירטואלית אטרקטיבית
אולם, יש כמובן מרכיבים נוספים עבור חנות וירטואלית מוצלחת. הקניה הבטוחה היא אמנם חשובה -אבל היא בגדר חובה. על מנת שתנהלו חנות וירטואלית שתהיה טובה יותר משאר המתחרים, אתם צריכים לדאוג כמובן לדברים נוספים. בין השאר הנושא של עיצוב חנות וירטואלית הוא קריטי כמו כל בניית אתר: דבר ראשון חנות וירטואלית חייבת להיות קריאה וברורה. אפשר להסתפק בצבעים עדינים יחסית, כאשר הרקע הוא או לבן, או בכל צבע בהיר אחר שנעים לעין, ונותן תחושה של נוחות ושלווה.
הכיתוב עצמו צריך להיות בצבע כהה וברור. ברוב המקרים, חנות וירטואלית מוצלחת תיתן גם תמונה ראשונית ברורה של המוצר, כולל תיאור קצר, כאשר לחיצה על המוצר עצמו תיתן גם יותר פרטים, וגם תמונה ברורה של המוצר, רצוי אף ממספר זוויות אם קיים. חשוב לציין, שהפרטים על המוצר צריכים להיות אמינים ומפורטים ככל הניתן. אפשר לתת גם מקום להכניס תגובות על כל מוצר, ובכך להגביר את האמינות של חנות וירטואלית שאתם מפעילים.


Copyright © 2017 וריקל בניית אתרים All Rights Reserved.