כיצד ניתן למנף את העסק ברשת עם סיומות האינטרנט החדשות?

כ-1,000 סיומות נכנסו בשנים האחרונות לתודעת הציבור, כבר לא אותם .co.il, .com, .org טחונים ולעוסים, אלא סיומות חדשות שהופכות את אתרך, את "חלון הראווה" המקדים של העסק שלך, המקום בו הלקוח הפוטנציאלי העתידי פוגש את בית העסק שלך בפעם הראשונה, למקום הנושא את טביעת האצבע הייחודית שלך ושל העסק שלך. בזכות סיומות אלה, רשת האינטרנט הפכה לססגונית ומגוונת הרבה יותר לגולשים מצד אחד, ומצד שני, עבור בעלי העסקים (והאתרים) היא מציבה בחירה קשה מאד - באיזה מהסיומות החדשות לבחור?

יתרונן של הסיומות החדשות מתחיל עוד הרבה בטרם עולות תוצאות החיפוש במנוע החיפוש: החל בכך שעומדות לפניך אינספור אפשרויות בחירה בכל תחום עיסוק בו מתמחה העסק שלך (למשל, בתחום המדעים, עומדות לרשותך .science ו- .technology) ומרבית שמות המתחם בהן - פנויים לבחירתך. היתרון ממשיך, כאשר לקוח עתידי רואה את כרטיס הביקור של בית העסק שלך ומתרשם מהסיומת החדשה (אשר משדרות תדמית חדשנית ועדכנית). ומסתיים בלקוח, אשר מכתיבים לו בטלפון כתובת קלה לזכירה וקצרה (לדוגמה, Dan.music).

הסיומות החדשות - נעים להכיר

בסיומות החדשות ניתן לאפיין שלושה סוגים עיקריים:

  • סיומות ייחודיות מדוייקות המתארות את תחום השירות או תחום העיסוק של בית העסק - club, bar, restaurant וגם clinic, healthcare וסיומות דומות להן - כולן מייחדות את אתר בית העסק מלכתחילה, וגורמות לכך שהכתובת תבלוט לעינו של הגולש ותבהיר לו במה עוסק האתר.
  • סיומות "לוקאליות" - גיאוגרפיות - berlin, london, paris ואף world ו-international, הן חלק מהסיומות העומדות לרשותך, כאשר אתה האתר שלך זקוק לתדמית של אתר חו"לי-יוקרתי או פונה לקהל בינ"ל. כמובן שבמקרה כזה מומלץ מאד שהשפה בה מופיעים תכני האתר תהיה אנגלית (או שפה בינ"ל אחרת).
  • סיומות "חופשיות" - סיומות אלו מקנות לך את חופש הבחירה בתחום העיסוק ובנושא האתר, כך שאין לך צורך להתחייב כבר במעמד רכישת שם הדומיין על התחום בו יעסוק האתר (או על תחום העיסוק שלך). עם סיומות אלו נמנות הסיומות xyz, site, guru ועוד רבות אחרות, אשר תוכלנה "לנדוד" איתך, במידה ויוחלט לשנות את תחום העיסוק שלך.

ולסיום - סיומת:

אנחנו חיים בעולם זורם, המתעדכן ומשתנה בכל רגע. ברגע זה ממש, קם עוד מתחרה בתחום העיסוק שלך, שישתמש בכל האמצעים העומדים לרשותו כדי למשוך אליו כמה שיותר גולשים (לקוחות פוטנציאלים). הוא יעשה זאת בלוגו צבעוני, בתכני מותאמי SEO, בפרסומים ברשתות החברתיות וכן הלאה. אם אינך רוצה להשאר מחוץ למירוץ, מומלץ לשלוף עכשיו את הקלף המנצח שלך ולבחור כבר היום את הסיומת המתאימה לאתר העסקי שלך. כך, מובטח לך, שהלקוח שלך מגבש עליך את התדמית הרצויה לך, עוד אפילו בטרם הקליד את הכתובת האתר בשורת הכתובת בדפדפן האינטרנט שלו.

המאמר נכתב על-ידי חברת דומיין דה נט המציעה רישום דומיין ייחודי עם הסיומות החדשות לצד הוותיקות.

 



Copyright © 2017 וריקל בניית אתרים All Rights Reserved.